lördag 18 maj 2013

En Lördag i Danmark.




En spontan resa till Danmark slutade i några bra bilder.
Även fast jag hade vart vaken i mer en 24 timmar för att jag inte kunde sova mellan fredag och lördag natten.






Kameran flög så klart upp lite under båt resan men fick inte direkt några bra bilder på båten.
Sen la jag knappt ifrån mej den under resten av resan.






Vi tog en promenad i Fredrikshamn.
Och insåg snabbt att det inte fanns så mycket att se där så vi hoppade på tåget till Skagen.










Mikis bestämde sig för att kolla temperaturen på vattnet.
Det kan inte ha vart varmt.






Valde att göra om några bilder till svart vitt.





Gruppen samlades för tja ett grupp foto. ^^







Den tomma sprit väskan som skulle med över allt blev lite av ett åter kommande objekt.






Adam fick med posera med väskan.








Adam tittar ut över havet.




Vi hittade några gamla bunkrar nere vid vattnet.
När vi såg ett hål i en av dom var vi ju bara tvungna att gå in och kolla.








Så klart vände jag mej om och så en rolig bild och fotade på.






Lite svårt att få ut bra bilder när man sjuter från mörkret frakt in i ljuset borde kanske dragit upp blixten men gjorde inte det dumt nog.
Så valde att göra om bilden till en siluett bild.



På vägen mot tåget så hade vi en vacker himmel och jag var tvungen till att fotografera den lite.
Första bilden här under är direkt från kameran och det är inget gjort med den.
Bilden i sig själv blir då lite grå och trist.


Men efter jag mixtrat lite med den i datorn så fick jag fram den bilden jag ville.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar