lördag 3 augusti 2013

Stone, Butterflies and Water.





 Åkte ut till Seglora för att klättra idag.





Så fort man tar fram kameran börjar Peters dotter att posera så sjukt roligt.
Hon är ganska van vid massa kameror omkring sig.




Mattias gör sig redo att fotografera.






Blev lite klättrande idag i Seglora men jag lägger bara upp en klätter bild, för det blev inte så många.




Blev bara 2 leder var det var ganska varmt att klättra.




Sen hittade jag ut på åkern och glömde helt av klätter bilder.







Fanns gott om fjärilar och andra kryp där ute.




Blev några bra bilder.






Jag borde haft med mej mitt macro objektiv men hade tyvärr bara med mej mitt 70-200mm men det gjorde sig bra ändå.






Alla bilder blev kanske inte kniv skarpa rakt igenom men gillar dom ändå.




Jag måste ut på landet lite mer och sätta mej med mitt macro och fotografera lite kryp det var roligt.



Men med tanke på att allt är fotograferat handhållet, så är det inte så dåliga bilder.




Blev lite bilder.




Sista fjärils bilden.




Mattias ser glad ut i alla fall.




Awww.






Sen åkte vi till en sjö nära Seglora och efter lite bad bestämde vi oss för att testa spänna upp slacklinen.. det gick sådär.




Det gick bra för Mattias när han håller hand i alla fall.




Splatt...




Mohahahahaha.....






Sista bilden för kvällen.. man kan nästan se på denna bilden att slacklinen va alldeles för slack, men vi fick lära oss att det inte var den bästa iden att sätta upp en slackline på badbrygge stolpar ^^








Det var dagens bilder det.
Får se vad nästa utflykt blir, men nästa vecka börjar jag jobba igen.
Så kommer inte ha lika mycket tid som nu att fotografera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar