fredag 19 juli 2013

Skåne.. Day 3.







Så dagen i Malmö stad började med lite lunch på ett kaffe.







Efter jag och pappa hade käkat promenerade jag ner till slottsparken.







Hittade "lite" fåglar att fotografera.







Man kunde komma ganska nära med.




Lite mer promenad i parken.







Grågås.







Gässen käkar lite ^^






Uppställning!







Vitkindad gås.




Kram.




Blev lite fågel bilder.









Kunde sätta mej på vatten kanten bara 1½m ifrån denna ank-familjen.




Kaaa kaaa.











En gullig liten kull på 8 fåglar.







Foood.







Vet inte om vita ankor är vanliga, men fin var den.





Konstnären: José Gordillo, 73år.





Livet på andra sidan häcken.






Jag gillar port ingångar dom är roliga att fotografera.







Stads bild super över behandlad.






Man skulle nästan kunna tro att det är början 1900-tal.






Blev lite mer konstnärlig exponering på denna.




Vi avslutar med en trave böcker.








Nu har jag bara en kort dag kvar i Malmö imorgon, får se vad som händer då.
Men än så länge har jag haft en grym resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar