torsdag 18 juli 2013

Skåne.. Day 2.




Jag hade ingen ide om vad jag skulle fotografera idag.





Pappa ville ha lite bilder till hemsidan.
Så blev lite fotografering i affären.




Mysigt ljus från lampan.




Två helt olika känslor i båda bilderna men ändå samma ställe.




Plockar ner lite böcker.






Sitter och funderar över saker.




Utanför affären.






Sen blev det en promenad ner på stan.




Promenerade igenom kyrkogården.





Sen stötte jag på ett par slacklinare.




Så det blev att gå lite slackline.







Och fotografera så klart.




Ca 15m lång lina.




Olika trix måste testas.







Som att gå fram.
Sen lite baklänges.
Och vända är inte helt lätt häller.





Typ:
Gibbon 40mm classic slackline.




Leker lite med vinklarna.




Snett under ifrån var kul...
Men man måste akta sig för lätt att det blir svårt att se slacklinaren.
Kan lätt försvinna i trädkronorna.







Försöker sätta sig ner.






Tappa inte focus för att jag står bakom trädet.






Leker mer med vinklarna.







Tack. Björn och Rebecka för en trevlig dag.







Sen gick jag tillbaka till affären.






Blev några foton på denna uppstoppade fjällvråk.






Lite blommor på vägen till tåget.




Sista bilden för dagen i tågstationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar